Monday, October 17, 2022

cerpen kau tak layak jadi isteri aku

Akan ku jaga hati mu Will you marry me Soalan itu membuatkan aku menoleh kiri kanan mencari arah suara. Kau ni buta ke.


Cerpen Chomel

Sampai di satu ketika isteri aku memanggil aku.

. Dan sebabnya ialah aku nak kau jadi milik aku yang sah sebelum aku menutup mata. Kau jangan sampai aku hempas laptop ni dari tingkap. Aku terima nikahnya Iman Indah binti Muhammad Saufi dengan mas kahwin RM80 tunai.

Penat-penat aku lahirkan kau. Who are you Soalku lagi. Sesungguhnya kau tidak akan mampu memberikan hidayah kepada orang yang kau cintai tetapi Allah lah yang memberikan hidayah kepada sesiapa yang dia kehendaki Surah.

Dengan sekali lafazIndah sudah sah. Apa akan jadi bila orang yang kita sayang ini berpaling. Mungkin aku tak layak untuk jadi isteri dia kut Suri hanya menjadi pendengar yang setia saat itu.

Aku kesian kat kaulah Farahbukan kau excited gila ke nak pergiaku ingat kau dah bagi nama last-last dah penuhkata AzimMulutnya mencebiktak pe lah tak ada rezekinak. Aku tak pernah perasan pun. Suri cuba menahan air mata yang mengalir.

Aku dah la penat tension. Aku betul la tak faham dengan kau ni Zahil. CERPEN BARUTAKDIR MILIK ALLAH.

Lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik dan aku mungkin di takdirkan untuk Ikmal. Mama marah-marah hina kau. Aku tak reti pujuk-memujuk ni.

Takkan aku nak pergi paksa kau. Kau dengar sini anak tak kenang budi. Kerana dia kurang sihat dan tidak.

Kamu memang pasangan zina yang tak tahu maluKau ZafSanggup kau rampas isteri kawan kau sendiriAku memang salah menilai kau dengan betina ni selama. Cerpen - Aku Cinta Kau Pelacur Dasar pelacur cuiiiih seraya mulut pemuda itu meludah tepat di muka Marni. Perempuan miskin ni nak harta Chad je.

Kalau aku kata aku busy maknanya memang aku busy lah. Kenapa kau sibuk nak masuk campur. Tapi dia muncul semula di saat aku cuba.

Siapa yang nak tanggung pengajian kau. Aku rasa macam tak percaya bulan depan dah nak jadi isteri orang. Mati hidup semula pun aku tak sanggup.

Dan tak mustahil Aiza akan jadi seorang isteri yang disayangi suami. Walau apa pun Chad tetap dengan keputusan Chad. Bersyukur kepada Yang Esa.

Wajahnya disembamkan di bahu wanita itu. Permata Untuk Isteri Tubuh wanita di hadapannya dipeluk erat. Aku tak mampu nak pejam mata bila.

Sembari ia melempar selembar uang lima puluh ribu. Sekarang ni dia dah jadi isteri aku. Perkampungan sawah padi yang luas terbentang bermulalah kisah cinta kitaAku sangkakan semanis cinta Romeo and Juliet tapi sangkaan aku.

Your prince Yang peliknya aku tak. Cerpen Isteri yang tak dianggap. Kalau kita semeja kau selalu nampak tak selera.

Dia tu cuma bekas kekasih kau Marah Ikhwan tidak puas hati. Pegang dia pun aku tak pernah macam mana aku nak tahu yang gelang tu ada pada dia. CERPEN SUAMI ISTERI D.

Ungkapan syukur meniti di bibir. Ungkapan syukur meniti di bibir. Isteri aku meminta aku menjaga anak anak.

Tak ada ke secalit rasa benci dalam hati kau bila aku dengan family aku layan kau dengan buruk. Setelah hampir 2 bulan kami tidak bercakap. Jadi isteri yang solehah ye sayang.

Kau tu tak layak jadi awek aku. Mamatolong jangan hina dia ma. Dia tak layak jadi bini Chad tahu tak Maki Datin Jasmin.

Walauapapun awak tetap isteri saya awak tanggungjawab saya sekarang awak tertanggung di bahu saya saya tak akan siakan hidup awak walaupun. Ini balasan kau pada aku. Wei please lah.

Nampak sangat kau tak sudi jadi isteri aku. Awak letakkan orang yang awak paling sayang ini di dalam lubuk hati terdalam. Apa yang aku tahu dia memang ada pakai gelang tapi aku tak tahu pulak.

Macam anak gergasi dah aku tengok kau tu dengan tinggi melangit. Awak cintakan seseorang isteri atau suami. Sebenarnya aku tahu bahawa aku ada penyakit yang membawa kepada mati dan.

Tak saya tak menyesal.


Love Novel Publishing Sdn Bhd Ebook Kompilasi Cerpen Kolabrasi 13 Orang Penulis Penulis Hebat 100 Hasil Kerja 13 Org Penulis Ni Terima Kasih Juga Yumi Hyra Bg Peluang Kak Peah


Cerpen Antara Cinta Dan Niat Sentiasa Panas


Suami Tak Kuhadap By Rehan Makhtar


Portal Ilham Pilihan Terakhir


Maafkan Papa Syakila Sabah360 Onlinesabah360 Online


Dewan Sastera Mac 2021 Membalik Buku Halaman 51 100 Fliphtml5


Aku Salahkan Isteri Sbb 3 Tahun Kahwin Tak Ada Zuriat Bila Aku Ceraikan Isteri Baru Tahu Dia Mengandung Media Cite Heboh


Cerpen Bh Ahad Cerita Sebatang Tongkat


Hasil Karya Penghuni Cerpen Jabatan Penjara Malaysia Hasil Karya Penghuni Cerpen Rabu 22 Studocu


Isteri Yang Tak Dianggap Hiatus Bab3 Wattpad


Cintai Aku Boleh Ilynn Nyra Pdf


Portal Ilham Isteri Acah Acah


Doc Cerpen Aku Masih Lagi Setia Padamu Afifa Fadzil Academia Edu


Sibaran Racun Berduri Fiksyen Shasha


Cerpen Zahariahzamri


Cerpen


Cerpen Suami Muda Sentiasa Panas


Lelaki Sedingin Dia By Syah Shah


Projek Crossover Tajuk Dendam Suraya Penulis Kukilkufiq Suntingan Katak Rempit Illustrasi Kukilkufiq Aku Dah Cakap Banyak Kali Kau Tu Hamba Aku Tak Layak Melawan Aku Pang Sebuah Penampar Dari Tangan Lelaki

BERITA LENGKAP DI HALAMAN BERIKUTNYA

Halaman Berikutnya